South African Skeptics

Die Groot Gedagte deur Joubert

Tweefo · 3 · 4011

Offline Tweefo

• Hero Member
    • Skeptical ability: +10/-0
    • African Sky Planetaruim
Het iemand die boek gelees? Ek verstaan dit is 'n boek  oor Sterrekunde vanuit 'n Christelike oogpunt. Die alarm lui. Ek kry baie navrae oor die boek maar gaan dit wraggies nie koop nie.
If you don't agree with me you are obviously not from this planet.

Offline Mefiante

• Defollyant Iconoclast
  • Hero Member
    • Skeptical ability: +64/-9
  • In solidarity with rwenzori: Κοπρος φανεται
    • Me, according to johnno777
Lees gerus George Claassen se resensie.  Jy’s reg dat alarmklokkies moet lui.  Joubert sien oorals sy god se hand waar wetenskaplikes onseker is of glad nie weet nie — klassieke “god of the gaps” goed.  ’n Baie beter boek is die einste Claassen se Geloof, bygeloof en ander wensdenkery.

'Luthon64
"Sensitive" people are now carefully examining the entire universe, trying to find something to be "offended" at. It won't stop until such time as the "offenders" learn to stop apologizing, and saying "freck off" instead. — brianvds, The ShoutBox Classics, 02/07/2018.

Offline Tweefo

• Hero Member
    • Skeptical ability: +10/-0
    • African Sky Planetaruim
Lees gerus George Claassen se resensie.  Jy’s reg dat alarmklokkies moet lui.  Joubert sien oorals sy god se hand waar wetenskaplikes onseker is of glad nie weet nie — klassieke “god of the gaps” goed.  ’n Baie beter boek is die einste Claassen se Geloof, bygeloof en ander wensdenkery.

'Luthon64
Dankie! Ek het dit natuurlik ge-save sodat, as ek 'n navraag kry, ek maar net dit hoef te wys.
If you don't agree with me you are obviously not from this planet.