Breinwedloop 2014

Hier gaat ons alweer:

Sedert die Afrikaners hul politieke mag verloor het, het daar skynbaar 'n liederlike epidemie van Creutzfeld-Jakob-siekte onder die hele lot van ons uitgebreek.

LOL, geen idee wat dit was nie, totdat ek na wiki geluister het:

Wikidpedia sê:

CJD is at times called a human form of mad cow disease...]

… wat kan ek sê? Small things amuse small minds… hoef glad nie verder te gelees het as dit nie ROTFL ;D ;D ;D ;D Wat my betref is dit nou AL wat ek van CJD ooit hoef te weet… LOL ;D

Die kerk word ook skerp aangespreek. Waarom ontvang minder dan 5% mense waarvoor gebid word genesing? Want die kerk bid oor die liggaam terwyl die gees van die mens siek is. Gaan maak eers jou saak reg

Volgens my ervaring voel die kerk maar vlenters oor jou fisiese wese, hulle is net gepla oor jou spirituele wel behae, en hulle koffers natuurlik, die bietjie goeie dinge wat hulle wel bydra tot die samelewing soos hulle gunsteling voedsel programme, is maar net goeie PR, niks veel meer as dit nie, die feit dat hulle gewoonlik hierdie tipe goed gebruik om Jesus in mense se kele af te druk benadruk net hierdie persepsie van my. Ou moedertjie Teresa maak 'n goeie punt van wat ek bedoel.

Anyway dink ek het hierdie Trienie al op Litnet baie gesien en sy hel nogal baie eenkant oor. Die feit dat sy die engelse terme gebruik soos die “mind-body-konneksie” is, vir my ten minste, 'n aanwysing dat hierdie idees regtig nie hare is nie, maar dat sy eerder maar net oorvertel wat in hierdie “new-age” snert rondgaan, laat my dink aan goed soos “The Secret” en Oprah Winfrey ;D Deepak Chopra enige iemand?

laat my dink aan goed soos "The Secret" en Oprah Winfrey Grin Deepak Chopra enige iemand?
Jip. Wat is 'n goeie afrikaanse weergawe vir "weapons' grade facepalm", want dit is die eerste woord wat in my gedagtes gespring het.

Geen idee nie, maar “actions speak louder than words”
FACEPALM!

Trienie Mahne is so mal, besete en onbevoeg soos die spreekwoordelike kolhaas op tik. Sy maak dit perfek duidelik met haar reaksie op die ander kommentare wat gelewer is by die artikel wat sy saamgeflans het.

'Luthon64

Vulcan, daai video is briljant. Ek luister weekliks na Seth se podcast, kan dit nogal aanbeveel.

Ja, ek luister ook graag na hom, ek is mal oor sy menswees en is een van die min potgooie wat nogal daardie sy van die ongelowige gemeenskap wys, ek het eens vir 'n tydjie na living after faith (Download eerst potgooi) geluister, maar dit het blykbaar dood geloop. Verder as dit is daar maar talle vuur-spuwers wat nog altyd vele pret is en ek ook geniet.